чип тюнинг BMW 4-serie 420D | от UPstage, Киев

ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність190 hp220 hp+ 30 hp
Крутний момент400 NM440 NM+ 40 NM 399 €
Доступні опції
Деактивація Start-Stop.
Перемикання між налаштуваннями/Multimap.
Функція Multimap дає змогу водієві обирати один із кількох встановлених калібрувань і режимів роботи двигуна. Ви зможете вибрати режим водіння, який найкращим чином відповідає вашим потребам у конкретний момент часу, наприклад: race, sport, normal, eco, full stock.
«BART» (Bangs After Releasing Throttle) / Anti-lag.
"BART", також відома як "Crackle Map", "Burble on overrun", "Pops & Bangs", "ETBIR" або "Schubblubbern", - це звук вибуху пального у вашому вихлопі, коли Ви відпускаєте педаль газу. Ми розробили цю функцію для підтримання обертів турбонагнітача і таким чином значно скоротити час реакції, коли Ви знову натискаєте на педаль газу після уповільнення. Основне завдання функції - захист від "зависання" турбіни, але, звісно ж, ви можете використовувати її, щоб справити враження на своїх друзів і надати Вашому автомобілю звуку гоночного автомобіля!

Exhaust Flap Control.
Exhaust Flap Control дає змогу Вам контролювати закриття або відкриття випускних клапанів для сильнішого або слабшого звуку вихлопу. Коли клапани закриті, вихлопна система працює в тихому режимі. Коли вони повністю відкриті, вихлопна система перебуває в режимі максимальної пропускної спроможності, а отже, звук вихлопу стає гучнішим.
Ціна:За запитом
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
  • Stage 1

    Перепрограмування

    Stage 1 складається з індивідуального перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу за допомогою регулювання параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) з аналізом і тестуванням прошивки на динамометричному стенді. Усі значення параметрів двигуна цьому етапі залишаються у межах стандартів безпеки, встановлених заводом-виробником. Stage 1 є 100% безпечним, одним словом, більше задоволення від водіння без турбот!
    14 днів тестовий період надається для турбо двигунів, має місце в тому випадку якщо прошивка працює некоректно і ми не можемо усунути проблему і надати якість послугу.

  • Stage 2

    Перепрограмування + оптимізація впуску та випуску

    Для тих, хто хоче отримати трохи більше, ніж на Stage 1, ми маємо Stage 2, який складається з оптимізації ряду елементів двигуна, що сприяє збільшенню ефективності роботи двигуна. Насамперед, йдеться про впускну та випускну систему. Багато систем впуску повітря дуже обмежують через свою антирезонансну структуру, яка призначена для придушення небажаних шумів впуску. При встановленні спортивного повітряного фільтра або індивідуального повітрозабірника, в двигун надходить більше повітряного потоку, в результаті чого ми отримуємо відмінний коефіцієнт приросту потужності. Оскільки ми гарантуємо збереження стандартів безпеки виробника, на Stage 2 іноді слід зміцнити деякі вузли автомобіля, напр. зчеплення. По кожному автомобілю, на кожному Stage 2 вказано, які деталі замінять або модифікують.

  • Stage 3

    Нові деталі двигуна

    Зі Stage 3 ми йдемо ще далі ми замінимо внутрішні або життєво важливі частини двигуна або турбокомпресора. На цьому етапі має місце збільшення робочого об'єму двигуна, розміщення спортивних розподільних валів, встановлення більш потужних турбокомпресорів. Іноді є певні ризики для надійності, але не завжди. Виробники часто створюють 1 основний блок циліндрів і використовуючи більші турбіни та форсунки вони можуть створити 2 різних двигуни. Зрозуміло, що в деяких випадках Ви можете збільшити потужність свого двигуна використовуючи оригінальні деталі потужнішої версії двигуна, що ніяк не вплине на його надійність, тому що виробник вже про все подбав.

  • ECO тюнінг

    ECO тюнінг - це індивідуальне перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу. Налаштування параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) індивідуально розроблені на динамометричному стенді. Усі значення, які запрограмовані та адаптовані, мають одну мету: знизити витрату палива!