чип тюнинг Mercedes CLS CLS 320 CDI | от UPstage, Киев

ДетальнішеОригіналПісля тюнінгуПриріст
Крутний момент510 NM600 NM+ 90 NM
Розрахункове зниження витрати палива +/- 9 %400 €
ДетальнішеОригіналПісля тюнінгуПриріст
Потужність211 hp260 hp+ 49 hp
Крутний момент510 NM600 NM+ 90 NM400 €
Доступні опції
Видалення сажового фільтра, DPF/FAP OFF.
Якщо у Вас забився фільтр сажі, або відбувається часта регенерація і у зв'язку з цим пропала тяга? Рішення просте, треба просто позбутися його раз і назавжди. Ба більше, видалення сажового фільтра призведе до збільшення потужності і терміну служби турбокомпресора. При цьому ви помітите відчутне зниження витрати палива. Це набагато дешевше, ніж купити новий фільтр сажі.
EGR OFF
Поширеним шляхом скорочення викидів NOx є рециркуляція вихлопних газів (Exhaust Gas Recycling або EGR). Система включає в себе рециркуляцію контрольованої частки вихлопних газів двигуна назад у впускний колектор. Клапан EGR використовується для управління потоком газу. Ми можемо відключити цей клапан (EGR-OFF). У підсумку Ваш двигун буде чистим і у Вас більше не буде проблем з EGR.
Ціна: По запросу
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на динамометрі.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів повернення грошей, якщо очікування не виправдались - повернемо гроші.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Графік потужності
2
  • Stage 1

    Перепрограмування

    Stage 1 складається з індивідуального перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу за допомогою регулювання параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) з аналізом і тестуванням прошивки на динамометричному стенді. Усі значення параметрів двигуна цьому етапі залишаються у межах стандартів безпеки, встановлених заводом-виробником. Stage 1 є 100% безпечним, одним словом, більше задоволення від водіння без турбот!
    14 днів тестовий період надається для турбо двигунів, має місце в тому випадку якщо прошивка працює некоректно і ми не можемо усунути проблему і надати якість послугу.

  • Stage 2

    Перепрограмування + оптимізація впуску та випуску

    Для тих, хто хоче отримати трохи більше, ніж на Stage 1, ми маємо Stage 2, який складається з оптимізації ряду елементів двигуна, що сприяє збільшенню ефективності роботи двигуна. Насамперед, йдеться про впускну та випускну систему. Багато систем впуску повітря дуже обмежують через свою антирезонансну структуру, яка призначена для придушення небажаних шумів впуску. При встановленні спортивного повітряного фільтра або індивідуального повітрозабірника, в двигун надходить більше повітряного потоку, в результаті чого ми отримуємо відмінний коефіцієнт приросту потужності. Оскільки ми гарантуємо збереження стандартів безпеки виробника, на Stage 2 іноді слід зміцнити деякі вузли автомобіля, напр. зчеплення. По кожному автомобілю, на кожному Stage 2 вказано, які деталі замінять або модифікують.

  • Stage 3

    Нові деталі двигуна

    Зі Stage 3 ми йдемо ще далі ми замінимо внутрішні або життєво важливі частини двигуна або турбокомпресора. На цьому етапі має місце збільшення робочого об'єму двигуна, розміщення спортивних розподільних валів, встановлення більш потужних турбокомпресорів. Іноді є певні ризики для надійності, але не завжди. Виробники часто створюють 1 основний блок циліндрів і використовуючи більші турбіни та форсунки вони можуть створити 2 різних двигуни. Зрозуміло, що в деяких випадках Ви можете збільшити потужність свого двигуна використовуючи оригінальні деталі потужнішої версії двигуна, що ніяк не вплине на його надійність, тому що виробник вже про все подбав.

  • ECO тюнінг

    ECO тюнінг - це індивідуальне перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу. Налаштування параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) індивідуально розроблені на динамометричному стенді. Усі значення, які запрограмовані та адаптовані, мають одну мету: знизити витрату палива!