чип тюнинг Renault Megane RS Trophy R 2.0T | от UPstage, Киев

ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Крутний момент370 NM440 NM+ 70 NM
Розрахункове зниження витрати палива +/- 10 %399 €
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність275 hp300 hp+ 25 hp
Крутний момент370 NM440 NM+ 70 NM 449 €
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність275 hp320 hp+ 45 hp
Крутний момент370 NM460 NM+ 90 NM За запитом
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність275 hp350 hp+ 75 hp
Крутний момент370 NM480 NM+ 110 NM За запитом
Доступні опції
Launch Control.
Режим контролю старту є додатковою функцією, яка виключає турбо затримку для швидкого старту. Утримуйте зчеплення і педаль газу доки число обертів двигуна будуть у заздалегідь встановлених межах. Як тільки оберти досягнуть заданої позиції, турбіна створить необхідний тиск наддуву і Вам необхідно просто відпустити зчеплення для різкого розгону! Ця функція призначена тільки для ручних коробок передач.
«BART» (Bangs After Releasing Throttle) / Anti-lag.
"BART", також відома як "Crackle Map", "Burble on overrun", "Pops & Bangs", "ETBIR" або "Schubblubbern", - це звук вибуху пального у вашому вихлопі, коли Ви відпускаєте педаль газу. Ми розробили цю функцію для підтримання обертів турбонагнітача і таким чином значно скоротити час реакції, коли Ви знову натискаєте на педаль газу після уповільнення. Основне завдання функції - захист від "зависання" турбіни, але, звісно ж, ви можете використовувати її, щоб справити враження на своїх друзів і надати Вашому автомобілю звуку гоночного автомобіля!

Кнопка «Power on SPORT»
При натисканні кнопки "SPORT" перемикаєтеся на тюнінг версію прошивки! Тепер можливо з вашою спортивною кнопкою! Звичайний режим: оригінальне налаштування двигуна / Sport режим: тюнінг налаштування двигуна.
Ціна:За запитом
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдовуємо очікування - повернемо гроші.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Додаткова інформція
-
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Додаткова інформція
-Downpipe.
-Інтеркулер.
-Повітряний фільтр з поліпшеними характеристиками.
-Індивідуальне налаштування на динамометричній стенді.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Додаткова інформція
-Спортивна вихлопна система.
-Інтеркулер.
-Повітряний фільтр з поліпшеними характеристиками.
-Turbo upgrade.
-Індивідуальне налаштування на динамометричній стенді.
  • Stage 1

    Перепрограмування

    Stage 1 складається з індивідуального перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу за допомогою регулювання параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) з аналізом і тестуванням прошивки на динамометричному стенді. Усі значення параметрів двигуна цьому етапі залишаються у межах стандартів безпеки, встановлених заводом-виробником. Stage 1 є 100% безпечним, одним словом, більше задоволення від водіння без турбот!
    14 днів тестовий період надається для турбо двигунів, має місце в тому випадку якщо прошивка працює некоректно і ми не можемо усунути проблему і надати якість послугу.

  • Stage 2

    Перепрограмування + оптимізація впуску та випуску

    Для тих, хто хоче отримати трохи більше, ніж на Stage 1, ми маємо Stage 2, який складається з оптимізації ряду елементів двигуна, що сприяє збільшенню ефективності роботи двигуна. Насамперед, йдеться про впускну та випускну систему. Багато систем впуску повітря дуже обмежують через свою антирезонансну структуру, яка призначена для придушення небажаних шумів впуску. При встановленні спортивного повітряного фільтра або індивідуального повітрозабірника, в двигун надходить більше повітряного потоку, в результаті чого ми отримуємо відмінний коефіцієнт приросту потужності. Оскільки ми гарантуємо збереження стандартів безпеки виробника, на Stage 2 іноді слід зміцнити деякі вузли автомобіля, напр. зчеплення. По кожному автомобілю, на кожному Stage 2 вказано, які деталі замінять або модифікують.

  • Stage 3

    Нові деталі двигуна

    Зі Stage 3 ми йдемо ще далі ми замінимо внутрішні або життєво важливі частини двигуна або турбокомпресора. На цьому етапі має місце збільшення робочого об'єму двигуна, розміщення спортивних розподільних валів, встановлення більш потужних турбокомпресорів. Іноді є певні ризики для надійності, але не завжди. Виробники часто створюють 1 основний блок циліндрів і використовуючи більші турбіни та форсунки вони можуть створити 2 різних двигуни. Зрозуміло, що в деяких випадках Ви можете збільшити потужність свого двигуна використовуючи оригінальні деталі потужнішої версії двигуна, що ніяк не вплине на його надійність, тому що виробник вже про все подбав.

  • ECO тюнінг

    ECO тюнінг - це індивідуальне перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу. Налаштування параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) індивідуально розроблені на динамометричному стенді. Усі значення, які запрограмовані та адаптовані, мають одну мету: знизити витрату палива!