чип тюнинг Seat Leon 1.6 TDi | от UPstage, Киев

ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Крутний момент230 NM310 NM+ 80 NM
Розраховане зниження витрати палива +/- 18 %399 €
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність90 hp140 hp+ 50 hp
Крутний момент230 NM310 NM+ 80 NM 349 €
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність90 hp150 hp+ 60 hp
Крутний момент230 NM330 NM+ 100 NM За запитом
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність90 hp170 к. с.+ 80 к. с.
Крутний момент230 NM350 NM+ 120 NM За запитом
ДетальнішеОригіналstage 1stage 2
Launch control2000 об/хв2400 об/хв2600 об/хв
RPM limit4800 об/хв4500 об/хв4600 об/хв За запитом
Shift time100 мс90 мс80 мс За запитом
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовна комп'ютерна діагностика.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, якщо не виправдовує очікування - повернемо гроші.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Графік потужності
чип тюнинг 1.6tdi
Додаткова інформція
-Аналогічний двигун, що і 1.6 TDI 105HP, тільки з електронним обмеженням.
Опція:
-Покращена система впуску.
-Повітряний фільтр із покращеними характеристиками.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Додаткова інформція
-Downpipe.
-Покращена система впуску.
-Індивідуальне налаштування на диностенді.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Додаткова інформція
-Downpipe.
-Поновлення турбіни.
-Індивідуальне налаштування на диностенді.
Переваги тюнінгу DSG
  • Оптимізація реакції та керованості.
  • Оптимізація гладкості та комфорту водіння.
  • Оптимізація режимів Drive та Sport.
  • Збільшені межі крутного моменту.
  • Змінений обмежувач обертів та момент перемикання передач.
  • Активація пониження передачі під час сповільнення.
  • Активація Launch Control
  • Відображення передачі на приладовій панелі.
  • Зменшення затримки педалі прискорювача.
  • Stage 1

    Перепрограмування

    Stage 1 складається з індивідуального перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу за допомогою регулювання параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) з аналізом і тестуванням прошивки на динамометричному стенді. Усі значення параметрів двигуна цьому етапі залишаються у межах стандартів безпеки, встановлених заводом-виробником. Stage 1 є 100% безпечним, одним словом, більше задоволення від водіння без турбот!
    14 днів тестовий період надається для турбо двигунів, має місце в тому випадку якщо прошивка працює некоректно і ми не можемо усунути проблему і надати якість послугу.

  • Stage 2

    Перепрограмування + оптимізація впуску та випуску

    Для тих, хто хоче отримати трохи більше, ніж на Stage 1, ми маємо Stage 2, який складається з оптимізації ряду елементів двигуна, що сприяє збільшенню ефективності роботи двигуна. Насамперед, йдеться про впускну та випускну систему. Багато систем впуску повітря дуже обмежують через свою антирезонансну структуру, яка призначена для придушення небажаних шумів впуску. При встановленні спортивного повітряного фільтра або індивідуального повітрозабірника, в двигун надходить більше повітряного потоку, в результаті чого ми отримуємо відмінний коефіцієнт приросту потужності. Оскільки ми гарантуємо збереження стандартів безпеки виробника, на Stage 2 іноді слід зміцнити деякі вузли автомобіля, напр. зчеплення. По кожному автомобілю, на кожному Stage 2 вказано, які деталі замінять або модифікують.

  • Stage 3

    Нові деталі двигуна

    Зі Stage 3 ми йдемо ще далі ми замінимо внутрішні або життєво важливі частини двигуна або турбокомпресора. На цьому етапі має місце збільшення робочого об'єму двигуна, розміщення спортивних розподільних валів, встановлення більш потужних турбокомпресорів. Іноді є певні ризики для надійності, але не завжди. Виробники часто створюють 1 основний блок циліндрів і використовуючи більші турбіни та форсунки вони можуть створити 2 різних двигуни. Зрозуміло, що в деяких випадках Ви можете збільшити потужність свого двигуна використовуючи оригінальні деталі потужнішої версії двигуна, що ніяк не вплине на його надійність, тому що виробник вже про все подбав.

  • ECO тюнінг

    ECO тюнінг - це індивідуальне перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу. Налаштування параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) індивідуально розроблені на динамометричному стенді. Усі значення, які запрограмовані та адаптовані, мають одну мету: знизити витрату палива!