чип тюнинг Volkswagen Golf 2.0 TSI – R | от UPstage, Киев

ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Крутний момент380 NM460 NM+ 80 NM
Розрахункове зниження витрати пального +/- 11 %399 €
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність300 hp350 hp+ 50 hp
Крутний момент380 NM460 NM+ 80 NM 449 €
Фото
Чип тюнинг Golf 7 GTI
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність300 hp370 hp+ 70 hp
Крутний момент380 NM500 NM+ 120 NM За запитом
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність300 hp440 hp+ 140 hp
Крутний момент380 NM550 NM+ 170 NM За запитом
ДетальнішеОригіналstage 1stage 2
Launch control4000 об/хв4500 об/хв4700 об/хв
RPM limit6600 об/хв7000 об/хв7100 об/хв За запитом
Shift time100 мс80 мс60 мс За запитом
Доступні опції
«BART» (Bangs After Releasing Throttle) / Anti-lag.
"BART", також відома як "Crackle Map", "Burble on overrun", "Pops & Bangs", "ETBIR" або "Schubblubbern", - це звук вибуху пального у вашому вихлопі, коли Ви відпускаєте педаль газу. Ми розробили цю функцію для підтримання обертів турбонагнітача і таким чином значно скоротити час реакції, коли Ви знову натискаєте на педаль газу після уповільнення. Основне завдання функції - захист від "зависання" турбіни, але, звісно ж, ви можете використовувати її, щоб справити враження на своїх друзів і надати Вашому автомобілю звуку гоночного автомобіля!

Exhaust Flap Control.
Exhaust Flap Control дає змогу Вам контролювати закриття або відкриття випускних клапанів для сильнішого або слабшого звуку вихлопу. Коли клапани закриті, вихлопна система працює в тихому режимі. Коли вони повністю відкриті, вихлопна система перебуває в режимі максимальної пропускної спроможності, а отже, звук вихлопу стає гучнішим.
Деактивація Start-Stop.
Ціна:За запитом
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування - повернемо гроші.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Додаткова інформція
stage 2. (370 hp/500 Нм):
- Спортивна вихлопна система.
- Покращена впускна система.
- Індивідуальне налаштування на диностенді.
stage 2+. (380 hp/520 Нм):
- Компоненти Етапу 2.
- Інтеркулер.
- Покращений насос.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Додаткова інформція
- Компоненти stage 2+.
- Покращення турбо.
- Індивідуальне налаштування на диностенді.
Переваги тюнінгу DSG
  • Оптимізація реакції та керованості.
  • Оптимізація гладкості та комфорту водіння.
  • Оптимізація режимів Drive та Sport.
  • Збільшені межі крутного моменту.
  • Змінений обмежувач обертів та момент перемикання передач.
  • Активація пониження передачі під час сповільнення.
  • Активація Launch Control
  • Відображення передачі на приладовій панелі.
  • Зменшення затримки педалі прискорювача.
  • Stage 1

    Перепрограмування

    Stage 1 складається з індивідуального перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу за допомогою регулювання параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) з аналізом і тестуванням прошивки на динамометричному стенді. Усі значення параметрів двигуна цьому етапі залишаються у межах стандартів безпеки, встановлених заводом-виробником. Stage 1 є 100% безпечним, одним словом, більше задоволення від водіння без турбот!
    14 днів тестовий період надається для турбо двигунів, має місце в тому випадку якщо прошивка працює некоректно і ми не можемо усунути проблему і надати якість послугу.

  • Stage 2

    Перепрограмування + оптимізація впуску та випуску

    Для тих, хто хоче отримати трохи більше, ніж на Stage 1, ми маємо Stage 2, який складається з оптимізації ряду елементів двигуна, що сприяє збільшенню ефективності роботи двигуна. Насамперед, йдеться про впускну та випускну систему. Багато систем впуску повітря дуже обмежують через свою антирезонансну структуру, яка призначена для придушення небажаних шумів впуску. При встановленні спортивного повітряного фільтра або індивідуального повітрозабірника, в двигун надходить більше повітряного потоку, в результаті чого ми отримуємо відмінний коефіцієнт приросту потужності. Оскільки ми гарантуємо збереження стандартів безпеки виробника, на Stage 2 іноді слід зміцнити деякі вузли автомобіля, напр. зчеплення. По кожному автомобілю, на кожному Stage 2 вказано, які деталі замінять або модифікують.

  • Stage 3

    Нові деталі двигуна

    Зі Stage 3 ми йдемо ще далі ми замінимо внутрішні або життєво важливі частини двигуна або турбокомпресора. На цьому етапі має місце збільшення робочого об'єму двигуна, розміщення спортивних розподільних валів, встановлення більш потужних турбокомпресорів. Іноді є певні ризики для надійності, але не завжди. Виробники часто створюють 1 основний блок циліндрів і використовуючи більші турбіни та форсунки вони можуть створити 2 різних двигуни. Зрозуміло, що в деяких випадках Ви можете збільшити потужність свого двигуна використовуючи оригінальні деталі потужнішої версії двигуна, що ніяк не вплине на його надійність, тому що виробник вже про все подбав.

  • ECO тюнінг

    ECO тюнінг - це індивідуальне перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу. Налаштування параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) індивідуально розроблені на динамометричному стенді. Усі значення, які запрограмовані та адаптовані, мають одну мету: знизити витрату палива!