чип тюнинг Volkswagen Tiguan 2.0 TSi | от UPstage, Киев

ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Крутний момент280 NM400 NM+ 120 NM
Ціна:За запитом
ДетальнішеОригіналПісля тюнингуПриріст
Потужність180 hp260 hp+ 80 hp
Крутний момент280 NM400 NM+ 120 NM 399 €
Фото
чип тюнинг фольцваген тигуан
Доступні опції
Launch Control.
Режим контролю старту є додатковою функцією, яка виключає турбо затримку для швидкого старту. Утримуйте зчеплення і педаль газу доки число обертів двигуна будуть у заздалегідь встановлених межах. Як тільки оберти досягнуть заданої позиції, турбіна створить необхідний тиск наддуву і Вам необхідно просто відпустити зчеплення для різкого розгону! Ця функція призначена тільки для ручних коробок передач.
«BART» (Bangs After Releasing Throttle) / Anti-lag.
"BART", також відома як "Crackle Map", "Burble on overrun", "Pops & Bangs", "ETBIR" або "Schubblubbern", - це звук вибуху пального у вашому вихлопі, коли Ви відпускаєте педаль газу. Ми розробили цю функцію для підтримання обертів турбонагнітача і таким чином значно скоротити час реакції, коли Ви знову натискаєте на педаль газу після уповільнення. Основне завдання функції - захист від "зависання" турбіни, але, звісно ж, ви можете використовувати її, щоб справити враження на своїх друзів і надати Вашому автомобілю звуку гоночного автомобіля!

Перемикання між налаштуваннями/Multimap.
Функція Multimap дає змогу водієві обирати один із кількох встановлених калібрувань і режимів роботи двигуна. Ви зможете вибрати режим водіння, який найкращим чином відповідає вашим потребам у конкретний момент часу, наприклад: race, sport, normal, eco, full stock.
No Lift Shift.
No Lift Shift - це функція, яка дозволяє водієві максимізувати прискорення без втрати часу. З її допомогою ви можете перемикати передачу без скидання педалі акселератора. Просто вичавлюєте зчеплення і перемикаєтеся на наступну передачу, не відпускаючи педаль газу, при цьому оберти не впираються в відсічку, а тримаються на заданих. Це дасть максимальну потужність відразу ж після перемикання передачі. Водій просто зосереджується на перемиканні, при цьому повністю утримуючи педаль газу, а ЕБУ зробить все інше! Ця функція призначена тільки для ручних передач.
Деактивація Start-Stop.
Hard Rev Cut.
Hard Rev Cut дає змогу двигуну досягти максимальних обертів, без паузи перед відсікачем. У результаті отримуємо більше потужності в червоній зоні та непередавані відчуття відстрілу відсічки!
Ціна:За запитом
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів повернення коштів, якщо не задовольняє очікування - повернемо гроші.
Ми гарантуємо
  • Налаштування двигуна на диностенді.
  • Індивідуальна розробка ПЗ.
  • Безкоштовне оновлення прошивки.
  • Безкоштовну комп'ютерну діагностику.
  • 3 роки гарантії.
  • 14 днів money back, не виправдаємо очікування – повернемо гроші.
Графік потужності
2
Додаткова інформція
-Аналогічний двигун, що і 2.0 TSI 210HP, тільки з електронним обмеженням.
  • Stage 1

    Перепрограмування

    Stage 1 складається з індивідуального перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу за допомогою регулювання параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) з аналізом і тестуванням прошивки на динамометричному стенді. Усі значення параметрів двигуна цьому етапі залишаються у межах стандартів безпеки, встановлених заводом-виробником. Stage 1 є 100% безпечним, одним словом, більше задоволення від водіння без турбот!
    14 днів тестовий період надається для турбо двигунів, має місце в тому випадку якщо прошивка працює некоректно і ми не можемо усунути проблему і надати якість послугу.

  • Stage 2

    Перепрограмування + оптимізація впуску та випуску

    Для тих, хто хоче отримати трохи більше, ніж на Stage 1, ми маємо Stage 2, який складається з оптимізації ряду елементів двигуна, що сприяє збільшенню ефективності роботи двигуна. Насамперед, йдеться про впускну та випускну систему. Багато систем впуску повітря дуже обмежують через свою антирезонансну структуру, яка призначена для придушення небажаних шумів впуску. При встановленні спортивного повітряного фільтра або індивідуального повітрозабірника, в двигун надходить більше повітряного потоку, в результаті чого ми отримуємо відмінний коефіцієнт приросту потужності. Оскільки ми гарантуємо збереження стандартів безпеки виробника, на Stage 2 іноді слід зміцнити деякі вузли автомобіля, напр. зчеплення. По кожному автомобілю, на кожному Stage 2 вказано, які деталі замінять або модифікують.

  • Stage 3

    Нові деталі двигуна

    Зі Stage 3 ми йдемо ще далі ми замінимо внутрішні або життєво важливі частини двигуна або турбокомпресора. На цьому етапі має місце збільшення робочого об'єму двигуна, розміщення спортивних розподільних валів, встановлення більш потужних турбокомпресорів. Іноді є певні ризики для надійності, але не завжди. Виробники часто створюють 1 основний блок циліндрів і використовуючи більші турбіни та форсунки вони можуть створити 2 різних двигуни. Зрозуміло, що в деяких випадках Ви можете збільшити потужність свого двигуна використовуючи оригінальні деталі потужнішої версії двигуна, що ніяк не вплине на його надійність, тому що виробник вже про все подбав.

  • ECO тюнінг

    ECO тюнінг - це індивідуальне перепрограмування системи керування двигуном транспортного засобу. Налаштування параметрів двигуна (запалювання, упорскування, ...) індивідуально розроблені на динамометричному стенді. Усі значення, які запрограмовані та адаптовані, мають одну мету: знизити витрату палива!